2012-03-25 / Våffeldagen

Har suttit ute på ballen ett tag idag och börjat preppa lite inför sommaren ;) Om jag inte hade koll så hade jag lika gärna kunnat tro att det var maj, sjukt stekigt i solen! Passar ju faktiskt alldeles perfekt en sån här dag då sommartiden börjar dessutom :) Nu har vi iallafall pallrat oss in igen för någon timme sen eller så, och håller på att tvätta lite kläder. Snart är det middagsdags, och efter det blir det en dusch! Ni antecknar osv. förstår jag..

Kan även meddela att jag inte har fått i mig en endaste liten våffla på självaste våffeldagen! Dåligt Anna. Men sen är det ju inte så lätt heller när man inte har något våffeljärn ;b





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0