Vårstädning på G

Vi kom inte på något att göra efter middagen, så vi satte igång med att vårstäda. Oboy tvättade fönster i köket, medans jag plockade lite och dammsög. När man tvättar fönster och dammsuger bakom spisen, då vet man att det är vårstädning på G.

Nu har jag precis kommit ur duschen, och ska snart krypa ner i ett par mysisar och bänka mig framför TV:n :) Oboy är ute i köket och förbereder lite kvällsfika, så jag ska väl se om jag kan hitta något litet att stoppa i mig jag med, för om en timme är det dags för utröstning i BB och då Måste man ju bara ha något gött att snaska på. (Hoppas nog faktiskt att Marcel åker idag. Även om jag tycker att det är lite orättvist med Rodney. Och även om Hanna R må vara den drygaste människa jag någonsin skådat..)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0