2012-03-30

Blir lite dåligt med uppdatering här, eftersom jag håller på att få igång en annan blogg just nu.

Kan iallafall berätta att jag och Oboy har köpt gymkort nu, och jag var nere både igår och idag och tränade. Känns i kroppen kan jag säga, då det var ett tag sen jag gjorde nåt sånt här, haha :) Men det känns grymt skönt att äntligen vara igång.

Utöver detta så kan jag också meddela att jag är GRYMT sugen på att gå ut och dansa, haha. Fick inte med mig någon idag tyvärr. Så det får vänta. Blir en helkväll framför TV:n (och datorn) idag, så får vi hoppas på att det händer något roligare i morgon!




Kommentarer
Ingrid

Ny blogg på gång? Spännande! Wao! Hagel på G utanför. Precis just nu började det! Kram på dig

2012-04-01 @ 15:45:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0